Steam’deki Oyunlar İçin Reklam Kuralları Açıklandı

Valve tarafından Steamworks Evrakları kısmında yapılan yeni bir duyuruyla, Steam’deki oyunlar için reklam kuralları hakkında ayrıntılı bir bilgilendirme yapıldı.  Ayrıntılar haberimizde.

Gaming on Linux tarafından fark edilen yeni bir sayfa ile Steam mağazasındaki reklam kurallarına açıkladı ve platformda fiyatlı reklamların yahut modellerin kabul görmediğini aydınlığa kavuşturdu. Dahası ise neyin reklam teşkil ettiğini, geliştiricilerin ne tıp reklamları yerleştirebileceklerini ve ne cins reklamların bir oyunda olmaması gerektiğine de ışık tutuluyor.

Steam’deki Oyunlar İçin Reklam Kuralları Detaylandırıldı

Verilen bilgilere bakılırsa, gerçek markaların, eserlerin, kişiliklerin ve daha birçoğunun oynanışın bir modülü olarak, eser yerleştirme ile reklamlara müsaade veriliyor. Bu noktada, kelam konusu reklamın oyunun içeriği ile eşleşmesi ve hiçbir şeyi sekteye uğratmaması gerekiyor. Bu mevzuda da bir örnek verilmiş. Mesela futbol ve F1 üzere spor oyunlarındaki sponsor logoları, rastgele bir sorun teşkil etmiyor. Ayrıyeten terfi paketleri, satış aktiflikleri ve dahası da bunlara dahil oluyor.

Oyuncular ayrıyeten Steam içi ve dışı eserleri ve markaları da kapsama dahil edebilecekler, ancak geliştiricileri bir pakete iştirakte bulunmaya zorlamak yahut bir satış sayfasına yahut Steam üzerindeki bir öbür sayfaya erişim satmak katiyetle yasak. Geliştiriciler de Steam mağazasındaki eserlerinin sayfasındaki trafiği arttırmak için fiyatlı reklam kampanyası da düzenleyebilecekler.

Diğer yandan, geliştiricilerin oyunlarında fiyatlı reklamı bir iş modeli olarak kullanmalarına müsaade verilmiyor. Başka bir deyiş ile oyuncuları oyunu oynamaya devam edebilmek için reklam izlemeye zorlamak, o oyunun mağazadan kaldırılmasına yol açacak. Şayet iş modeli reklama dayalıysa, geliştiricilerin, oyunu Steam üzerinde yayınlamadan evvel, bu elementleri kaldırmaları gerekecek. Geliştiricilerin ayrıyeten tek seferlik satın alınabilen fiyatlı uygulama yaratabilmeleri yahut oyunu fiyatsız hale getirip, oyun içi ödeme yahut indirilebilir içerik sunmaları da mümkün olacak.

Son olarak, reklamların yanlış kullanımına da müsaade edilmeyecek. Bunun manası, Steam oyunlarındaki mükafatları yahut eşsiz içerikleri reklamların gerilerine gizleyebilmelerine müsaade verilmeyecek. Bir öteki dikkat çeken nokta ise, bir geliştiricinin öbür bir geliştiriciden yahut geliştiricilerden Steam özelliklerine erişim için fiyat talep edemeyecek. Bu durum, indirim ve mağaza sayfalarını, paketleri ve marka sayfalarını kapsıyor.

İlginizi Çekebilir:Psikologlara Göre Çocuklar İçin En Faydalı Çizgi Filmler
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Football Manager 25 İptal Edildi: Kaynaklar Yeni Oyuna Aktarılacak
Klasik Capcom Oyunları GOG Mağazasına Gelmeye Devam Ediyor
Steam Mağazasındaki Erken Erişim Oyunları İçin Önemli Bir Hamle Geldi
Steam’de Geçen Haftanın En Çok Satanları: 31 Aralık 2024 – 7 Ocak 2025
Eski GTA Geliştiricisinin Oyunu MindsEye Geliyor
Call of Duty: Warzone Sezon 2 Daha Az İçerikle Gelecek
Çizgi Film İzle | © 2025 | Ücretsiz çizgi film izlemek için doğru yerdesiniz! Geniş arşivimizle her yaşa uygun çizgi filmleri kesintisiz izleyebilirsiniz.

WhatsApp Toplu Mesaj Gönderme Botu + Google Maps Botu + WhatsApp Otomatik Cevap Botu grandpashabet betturkey betturkey matadorbet onwin norabahis ligobet hostes betnano bahis siteleri aresbet betgar betgar holiganbet betebet